КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
▼
пʼятниця, 29 березня 2019 р.
неділя, 24 березня 2019 р.
Навчально - методичний семінар "Виклики НУШ"
Нещодавно у Дніпровській академії неперервної освіти відбувся цікавий і змістовний семінар для учителів біології, присвячений проблемам і перспективам НУШ. Дякую оганізаторам та доповідачам.
понеділок, 11 березня 2019 р.
вівторок, 5 березня 2019 р.
Приклади вирішення задач з екології (продуктивність та харчові ланцюги)
1.
3 якою ефективністю (у %) використовує кукурудза енергію сонячного випромінювання, якщо 1 га кукурудзяного поля отримує протягом дня 210 000 кДж сонячної енергії, а за добу у вигляді приросту сухої речовини накопичується 4830 кДж? Як використовується решта енергії?
Розв’язання
Визначаємо ефективність використання кукурудзою енергії сонячного проміння за день на 1 га ріллі:
210 000 кДж — 100%;
4830 кДж — х %;
х : 100 = 4830 : 210 000;

Відповідь. Ефективність використання сонячної енергії становить 2,3 %. Решта енергії витрачається на транспірацію та розсіюється у вигляді тепла.
понеділок, 4 березня 2019 р.
Урок біології у 6 С класі
Так проходив сьогодні урок біології у 6 С. Хлопці - молодці, активно працювали, підготували доповіді та презентації з тем "Водорості" та "Вищі спорові рослини". Працювати з ними сьогодні було саме задоволення. ДЯКУЮ:)

Семінар - практикум «Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти»
28 лютого 2019 року в Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс №30» Дніпровської міської ради для вчителів біології закладів загальної середньої освіти Чечелівського району проведено семінар-практикум «Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти» (з досвіду роботи вчителів природничого циклу).Захід мав практичну направленість і пройшов змістовно та цікаво. Дякую усім організаторам семінару за теплий прийом.
неділя, 3 березня 2019 р.
Вимоги до сучасного уроку
Вимоги до сучасного
уроку
І. Дидактичні вимоги до сучасного уроку
1.
Чітке
формулювання освітніх завдань в цілому і його складових елементів, їхній
зв'язок з розвиваючими і виховними завданнями.
2.
Визначення
оптимального змісту уроку відповідно до вимог навчальної програми і цілей
уроку, з урахуванням рівня підготовки й підготовленості учнів.
3.
Прогнозування
рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навичок як на
уроці, так і на окремих його етапах.