КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
▼
субота, 21 вересня 2019 р.
пʼятниця, 20 вересня 2019 р.
Міський захід до Дня юного натураліста
У середу, 18 вересня, на базі 89 школи, відбувся міський захід, присвячений Дню юного натураліста "У юннатії немає меж". Учні 7 Б класу були гостями та учасниками цікавого квесту. Дякуємо організаторам та учасникам:)
У квесті також приймала участь і команда учителів:)
Також особлива подяка моїм діткам! Знайте, що ви - найкращі!!!
У квесті також приймала участь і команда учителів:)
понеділок, 16 вересня 2019 р.
субота, 7 вересня 2019 р.
четвер, 5 вересня 2019 р.
Національно-патріотичне виховання в обличчях
Національно-патріотичне виховання
Патріотичне виховання на уроках біології передбачає формування в учнів знань та уявлень про досягнення нашої країни в галузі науки, адже багато видатних вчених прославили Україну. При цьому завжди необхідно підкреслювати їхню приналежність до України, звертати увагу на внесок українців в розвиток світової біологічної науки.
Патріотичне виховання на уроках біології передбачає формування в учнів знань та уявлень про досягнення нашої країни в галузі науки, адже багато видатних вчених прославили Україну. При цьому завжди необхідно підкреслювати їхню приналежність до України, звертати увагу на внесок українців в розвиток світової біологічної науки.
Бузанов Іван Феоктистович (1903 – 1984). Народився в с. Нова Прага (тепер – Кіровоградська обл.). Закінчив Одеський сільськогосподарський інститут. Працював у Науково-дослідному інституті цукрового буряку в Києві, понад 30 років був його директором. Займався питанням фізіології рослин, цукристістю цукрового буряку. З`ясував закономірності залежності фізіології цукрового буряку від чинників зовнішнього середовища. Брав участь у виведенні сортів з однонасінними плодами.
Рекомендації батькам щодо профілактики агресивної поведінки підлітків
Рекомендації батькам щодо профілактики агресивної поведінки підлітків
Агресія – індивідуальна або колективна поведінка чи дія, спрямована на спричинення фізичної чи психічної шкоди або навіть на знищення іншої людини чи групи.
Агресивна поведінка виявляється вже в ранньому віці, випробовуючи батьківське терпіння і створюючи напруження у стосунках із однолітками. Найгостріше постає проблема агресивної поведінки у підлітковому віці, коли здійснюється перехід до нового щабля розвитку особистості; серед підлітків посилюється негативізм, демонстративна стосовно дорослих поведінка, частішають випадки виявів жорстокості й агресивності. Агресивність супроводжують: неадекватне самооцінювання (занижене або завищене), неадекватний рівень вимог, що не відповідає можливостям підлітка; підвищена емоційна напруженість і тривожність; різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім'ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок тощо.
Становлення агресивної поведінки – складний і багатогранний процес, у якому діє низка чинників, в тому числі,