Сторінки блога

пʼятниця, 11 листопада 2016 р.

Календарно-тематичне планування з біології 6 клас

                                 Календарно-тематичне
планування
з біології

на 1-2 семестр  2016-2017 н. р.
вчителя І категорії  сш №62
м. Дніпропетровська
Поліщук  Наталії Ігорівни

6 клас


(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
Складено згідно навчальної програми «Біологія  для  6 – 9  класів загальноосвітніх навчальних закладів» Затвердженї  Міністерством освіти і науки України наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06 2012 р.  № 664 «Про затвердження навчальних програм для загальноосвітніх навчальних  закладів ІІ ступеня»


К-ть
годин
у темі
№п/п
уроку
Тема уроку
Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми
Домашнє завдання
Дата проведення уроку
Для
нотаток
4

Вступ.




1
1
Біологія – наука про життя. 

Опрацювати §       стор.
1.09-2.09

2
2
Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.

Опрацювати §       стор.
1.09-2.09

3
3
Основні властивості живого.

Опрацювати §       стор.
5.09-9.09

4
4
Різноманітність життя (на  прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.

Опрацювати §       стор.
5.09-9.09

10

Тема 1. Клітина




1
5
Клітина - одиниця живого.  
Історія вивчення клітини.

Опрацювати §       стор.
12.09-16.09

2
6
Лупа. Мікроскоп.

Практична робота:
1. Будова світлового мікроскопа  та робота з ним. 
Опрацювати §       стор.
12.09-16.09

3
7
Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.

Практична робота:
2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
Опрацювати §       стор.
19.09-23.09

4
8
Будова рослинної клітини.

Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.
Опрацювати §       стор.
19.09-23.09

5
9
Будова рослинної і тваринної клітини.
Лабораторне дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.

Опрацювати §       стор.
26.09-30.09

6
10
Надходження речовин у клітину.

Опрацювати §       стор.
26.09-30.09

7
11
Утворення нових клітин.

Опрацювати §       стор.
3.10-7.10

8
12
Ріст клітин.

Опрацювати §       стор.
3.10-7.10

9
13
Основні положення клітинної теорії.


Опрацювати §       стор.
10.10-14.10

10
14
Узагальнення вивченого по темі «Клітина»

Повторити матеріал теми
10.10-14.10

8

Тема 2. Одноклітинні організми.




1
15
Евглена зелена, амеба,   інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

Лабораторне дослідження3
Спостереження інфузорій. 
Опрацювати §       стор.
17.10-21.10

2
16
Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).

Опрацювати §       стор.
17.10-21.10

3
17
Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

Опрацювати §       стор.
31.10-4.11

4
18
Дріжджі – одноклітинні гриби.

Опрацювати §       стор.
31.10-4.11

5
19
Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.
Роль  бактерій у природі  та значення в житті людини.

Опрацювати §       стор.
7.11-11.11

6
20
Вольвокс - колоніальний організм.

Опрацювати §       стор.
7.11-11.11

7
21
Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.

Опрацювати §       стор.
14.11-18.11

8
22
Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?Корисний йогурт.
Живі фільтри.

Опрацювати §       стор.
14.11-18.11

р
23
Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми»

Повторити матеріал теми
21.11-25.11

20

Тема 3. Рослини




1
24
Рослина – живий організм.

Опрацювати §       стор.
21.11-25.11

2
25
Фотосинтез як характерна особливість рослин.

Опрацювати §       стор.
28.11-2.12

3
26
Живлення (мінеральне, повітряне) рослин.

Опрацювати §       стор.
28.11-2.12

4
27
Дихання рослин.

Опрацювати §       стор.

5.12-9.12

5
28
Рухи рослин.

Дослідницький практикум
 Дослідження процесу росту
вегетативних органів.
Опрацювати§       стор.
5.12-9.12

6
29
Будова рослини. Органи рослин.

Опрацювати §       стор.
12.12-16.12

7
30
Клітини рослин. Тканини рослин.

Опрацювати §       стор.
12.12-16.12

8
31
Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).
Лабораторне дослідження4
будова кореня;

Опрацювати §       стор.
19.12-23.12

9
32
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1»
Контрольна робота №1

Повторити матеріал теми
19.12-23.12

10
33
Пагін. Його будова,
Лабораторні дослідження5,6
будова пагона;
будова бруньки;

Дослідницький практикум
Спостереження за розвитком пагона з бруньки.
Опрацювати§       стор.
9.01-13.01

11
34
основні функції (фотосинтез, газообмін, ріст, випаровування води, транспорт речовин).

Дослідницький практикум
Транспорт речовин по рослині.
Опрацювати§       стор.
9.01-13.01

р
35
Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

Лабораторне дослідження7
будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);
Опрацювати§       стор.
16.01-20.01

12
36
Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.


Дослідницький практикум
Вегетативне розмноження рослин.
Опрацювати§       стор.
16.01-20.01

13
37
Квітка - орган статевого розмноження.
Лабораторне дослідження8
будова квітки;
Опрацювати §       стор.
23.01-27.01

14
38
Суцвіття.

Опрацювати §       стор.
23.01-27.01

15
39
Запилення.

Опрацювати §       стор.
30.01-03.02

16
40
Запліднення.


Опрацювати §       стор.
30.01-03.02

17
41
Насінина.
Лабораторне
дослідження9
будова насінини;

Дослідницький практикум
Дослідження умов проростання насіння.
Опрацювати§       стор.
06.02.-10.02

18
42
Плід, поширення плодів.
Лабораторне дослідження10
будова плода;
Опрацювати §       стор.
06.02.-10.02

19
43
Поняття про класифікацію рослин.

Опрацювати §       стор.
13.02-17.02

20
44
Міні-проект (за вибором):
Листопад.
Квіти і комахи.
Рослини мандрівники.
Рослини хижаки.

Опрацювати §       стор.
13.02-17.02

р
45
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»

Повторити матеріал теми
20.02-24.02

12

Тема 4. Різноманітність рослин




1
46
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

 Лабораторне дослідження11
 Будова зелених нитчастих водоростей.
Опрацювати §       стор.
20.02-24.02

2
47
Мохи.
Лабораторне дослідження12
 Будова моху.
Опрацювати §       стор.
27.02-03.03

3
48
Папороті, хвощі, плауни.
Лабораторне дослідження13
Будова папоротей.
Опрацювати §       стор.
27.02-03.03

4
49
Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля?
Викопні рослини.

Опрацювати §       стор.
06.03-10.03

5
50
Голонасінні.
Лабораторне
дослідження14
 Будова голонасінних.
Опрацювати §       стор.
06.03-10.03

6
51
Покритонасінні (Квіткові).

Опрацювати §       стор.
13.03-17.03

7
52
Покритонасінні (Квіткові).

Опрацювати §       стор.
13.03-17.03

8
53

Практична робота:
3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Опрацювати §       стор.
20.03-24.03

9
54
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).

Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
Опрацювати §       стор.
20.03-24.03

10
55
Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання.


Опрацювати §       стор.
03.04-07.04

11
56
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.  


Опрацювати §       стор.
03.04-07.04

12
57
Екскурсія
Різноманітність рослин  свого краю.

Опрацювати §       стор.
10.04-14.04

р
58
Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»

Повторити матеріал теми
10.04-14.04

9

Тема 5. Гриби.




1
59
Особливості живлення грибів.

Опрацювати §       стор.
17.04-21.04


2
60
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.
Опрацювати §       стор.
17.04-21.04

3
61

Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості.
Опрацювати §       стор.
24.04-28.04

4
62
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
Опрацювати §       стор.
24.04-28.04

5
63
Розмноження та поширення грибів.

Опрацювати §       стор.
01.05-05.05

6
64
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

Опрацювати §       стор.
01.05-05.05

7
65
сапротрофні – цвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).

Опрацювати §       стор.
8.05-12.05

8
66
Значення грибів у природі та  житті людини.

Опрацювати §       стор.
8.05-12.05

9
67
Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини.

Опрацювати §       стор.
15.05-19.05

1
68
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів

Повторити матеріал теми
15.05-19.05

2
69
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів
Контрольна робота №2

Повторити матеріал теми
22.05-26.05

р
70
Екскурсія
Вивчення рослинних угруповань.

Повторити матеріал теми
22.05-26.05











Немає коментарів:

Дописати коментар