Учитель може навчати тільки тоді, коли постійно навчається сам.
Сьогодні, напередодні нового навчального року, я навчалася на практичному тренінгу професійного розвитку учителів «Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Базовий», що проводився на базі освітньої платформи з розвитку критичного мислення " КритМислОп".
Тренінг проводили: тренери платформи “Критичне мислення” Тетяна Ремех та Олександр Шангін.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:
Блок 1. Що таке критичне мислення: розуміння цього дозволить вам по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.
Блок 1. Що таке критичне мислення: розуміння цього дозволить вам по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.
Блок 2. Особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення (КМ): завдяки цим навичкам ви зможете будувати ефективну взаємодію з учнями і зробите навчання надихаючим і продуктивним.
Блок 3. Структура уроку з розвитку критичного мислення: ви побачите взаємозв’язок частин уроку та визначите їхні завдання й отримаєте власний досвід участі у такому уроці.
Блок 4. Запитання як інструмент розвитку критичного мислення: типи, види і методика застосувань запитань на уроках з розвитку КМ.
Блок 5. Методи критичного опрацювання інформації: методи роботи з текстами, методи систематизації інформації з допомогою графічних організаторів.
В РЕЗУЛЬТАТі ТРЕНІНГУ Я:
— систематизувала уявлення щодо цілей та особливостей технології розвитку критичного мислення, опанувала її основні елементи;
— спланувала, як за її допомогою вдосконалити власні уроки, дізналася нові способи створювати позитивну атмосферу під час навчання;
— отримала заряд творчості і натхнення;
— забрала з собою з тренінгу багато практичних прийомів і технік з розвитку критичного мислення і вже на тренінгу почала використовувати їх.
— систематизувала уявлення щодо цілей та особливостей технології розвитку критичного мислення, опанувала її основні елементи;
— спланувала, як за її допомогою вдосконалити власні уроки, дізналася нові способи створювати позитивну атмосферу під час навчання;
— отримала заряд творчості і натхнення;
— забрала з собою з тренінгу багато практичних прийомів і технік з розвитку критичного мислення і вже на тренінгу почала використовувати їх.
Все, що буде потрібно потім — користуватися цією практичною освітньою технологію у житті, даруючи насолоду від цікавого навчання дітям й отримуючи задоволення від власної професійності.
Шановні колеги, якщо ви:
► Відчуваєте нестачу нових педагогічних інструментів, щоб зробити навчання більш продуктивним?
► Розмірковуєте, як «нагодувати» учнів програмовим матеріалом, щоб вони «їли» самостійно і з апетитом?
► Прагнете підвищити мотивацію своїх вихованців до навчання?
► Розмірковуєте, як «нагодувати» учнів програмовим матеріалом, щоб вони «їли» самостійно і з апетитом?
► Прагнете підвищити мотивацію своїх вихованців до навчання?
Відповіді на ці запитання і необхідні навички ви можете отримати на практичному тренінгу професійного розвитку учителів «Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Базовий»., що проходять на базі освітньої платформи з розвитку критичного мислення "КритМислОп".
Немає коментарів:
Дописати коментар