вівторок, 8 листопада 2016 р.

Активізація пізнавальної діяльності учнів при використанні інтерактивних методів навчання та методу проектів на уроках біології.

природоохоронна та масово - натуралістична робота у кзо зосш №62, у 2012-2013 році

презентація до батьківських зборів "Щоб дитина навчалась" ( проблеми 8 класу)

ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ДОДАТОК до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06. 2015 р. № 641

Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах щодо Концепції національно - патріотичного виховання дітей та молоді. Додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 року № 641

Концепція національно - патріотичного виховання дітей та молоді. Додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 року № 641

Навчальні програми з біології та пиродознавства для 5-9 класу згідно нового стандарту

Навчальні програми з біології, дійсні тільки для 9 класу у 2016-2017 році

ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту

Лист МОН України №2.1/10 від 25.07.2016 про методичні рекомендації з питань вихвної роботи у навчальних закладах на 2016-2017 навчальний рік

Наказ МОН України № 1423 від 14.12.212 Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.12.2012 № 1423


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 січня 2013 р.
за № 44/22576
Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про освіту», частини першої статті 37 Закону України «Про загальну середню освіту», підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року» до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, та з метою дотримання загальних та спеціальних вимог до матеріально-технічного та науково-методичного оснащення кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів НАКАЗУЮ:

Наказ МОН України № 409 від 03.04.2012 Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня З додатками

Нормативно-правова база навчальних закладів (основні документи ) (вересень 2015-2020 роки)

Нормативно-правова база  навчальних закладів (основні документи )
(вересень 2015-2020 роки)

-       «Стратегія розвитку держави Україна-2020» («Гідність, свобода, майбутнє») (Програма Президента України)
-         Реформа освіти (Проект нового Закону України «Про освіту»)
(«Директор школи» №6, червень 2015 року Програма розвитку для дітей та юнацтва)
-         Указ Президента України №580/2015 від 13.10.2015 року «Про стратегію національно–патріотичного виховання дітей та молоді
на 2016-2020 року»

Наказ МОН України 1/9-296 від 09.06.2016 про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних заходів

Наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 рокуПро затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

Наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 року


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№329 від 13 квітня 2011 року
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 травня 2011 р.
за №566/19304
Про затвердження Критеріїв
оцінювання навчальних досягнень учнів
(вихованців) у системі загальної середньої освіти
Відповідно до статті 34 Закону України "Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778 "Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад" та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів наказую:
1. Затвердити Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, що додаються.
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.):

Наказ МОН України № 1222 від 21.08.2013 про затвердження оієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти

Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651)

Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651)
Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
Інститутам післядипломної педагогічної освіти
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів
З метою збалансування навчального навантаження учнів загальноосвітніх навчальних закладів, збереження їх здоров'я Міністерство освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо обсягу і  характеру домашніх завдань.
Звертаємо увагу на те, що контроль та відповідальність за перевантаження учнів домашніми завданнями покладається на керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Заступник Міністра                                                    В.В.Тесленко

Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів
      Головним завданням сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення умов для розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу, в тому числі й організації домашньої самостійної роботи.

В морозный день, в метели круговерть


В морозный день, в метели круговерть
Малышка громко плакала в подъезде,
Просила приютить и обогреть,
И просто покормить просила прежде.


Везде сказали: «Здесь вакансий нет,
Живут уже у нас коты и кошки,
Пустить не можем даже в туалет,
Вот если б раньше ты пришла немножко…»



Но вот еще одна открылась дверь,
Вошла бочком, не чуя лап со страху.
Навстречу вышел крупный серый зверь,
Но не прогнал, не стукнул лапой с маху.



Голодная, худая как скелет,
Отдавлен хвост, пропахла рыбой шкурка,
«Погреться разрешите или нет?»
Забившись в угол, прошептала Мурка.



«Ну что же, оставайся, так и быть,
Здесь места хватит. Мурой будешь зваться.
Но только, чур, Дымусе не грубить,
Обои не срывать и не кусаться».



Все обошлось, налили молока,
На блюдце каши с мясом положили,
Погладили запавшие бока
И коврик в уголочке постелили.



Наелась и пришла благодарить,
Мурлыкала, хозяйку целовала,
Ей пела, как прекрасно в доме жить
И как она на улице страдала.



Теперь Мурлышка счастливо живет,
У Дымы в миске по-хозяйски правит,
На мягком спит и вкусно ест и пьет
И песни благодарно распевает.

СПОДОБАЛАСЬ СТАТТЯ? ПОДІЛИСЬ З ДРУЗЯМИ!