КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
- ГОЛОВНА СТОРІНКА
- КАРТА БЛОГУ
- Я - УЧИТЕЛЬ
- САМООСВІТА
- РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
- МОЇ НАГОРОДИ
- НАГОРОДИ МОЇХ УЧНІВ
- МОЯ МЕТОДИЧНА РОБОТА
- МАЙСТЕР - КЛАС
- УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017 .
- МЕНТАЛЬНІ КАРТИ
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- АФОРИЗМИ ПРО УЧИТЕЛЯ
- БІОЛОГІЧНІ КРОСВОРДИ
- БІОЛОГІЧНІ ПАЗЛИ
- НАВЧАЙСЯ ГРАЮЧИ
- ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ
- ПІДРУЧНИКИ ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ
- ГУРТОК
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- "Біологія від А до Я", група на Фейсбук
вівторок, 8 листопада 2016 р.
природоохоронна та масово - натуралістична робота у кзо зосш №62, у 2012-2013 році
презентація до батьківських зборів "Щоб дитина навчалась" ( проблеми 8 класу)
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах щодо Концепції національно - патріотичного виховання дітей та молоді. Додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 року № 641
Концепція національно - патріотичного виховання дітей та молоді. Додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 року № 641
Навчальні програми з біології та пиродознавства для 5-9 класу згідно нового стандарту
Навчальні програми з біології, дійсні тільки для 9 класу у 2016-2017 році
ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту
Наказ МОН України № 1423 від 14.12.212 Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
|
НАКАЗ
|
14.12.2012 № 1423
|
Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про освіту», частини першої статті 37 Закону України «Про загальну середню освіту», підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року» до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, та з метою дотримання загальних та спеціальних вимог до матеріально-технічного та науково-методичного оснащення кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів НАКАЗУЮ:
Нормативно-правова база навчальних закладів (основні документи ) (вересень 2015-2020 роки)
Нормативно-правова база навчальних закладів (основні документи )
(вересень 2015-2020 роки)
- «Стратегія розвитку держави Україна-2020» («Гідність,
свобода, майбутнє») (Програма Президента України)
-
Реформа освіти (Проект нового Закону
України «Про освіту»)
(«Директор школи» №6, червень
2015 року Програма розвитку для дітей та юнацтва)
-
Указ
Президента України №580/2015 від 13.10.2015 року «Про стратегію
національно–патріотичного виховання дітей та молоді
на 2016-2020 року»
Наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 рокуПро затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
Про затвердження Критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
Наказ
МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№329 від 13 квітня 2011 року
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 травня 2011 р.
за №566/19304
в Міністерстві юстиції України
11 травня 2011 р.
за №566/19304
Про затвердження Критеріїв
оцінювання навчальних досягнень учнів
(вихованців) у системі загальної середньої освіти
оцінювання навчальних досягнень учнів
(вихованців) у системі загальної середньої освіти
Відповідно
до статті 34 Закону України "Про загальну середню
освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778 "Про затвердження Положення про
загальноосвітній навчальний заклад" та з метою додержання державних вимог
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів наказую:
1. Затвердити Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти,
що додаються.
2. Департаменту загальної середньої та
дошкільної освіти (Єресько О.В.):
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651)
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх
навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 №
1/9-651)
Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Інститутам післядипломної педагогічної освіти
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів
З метою збалансування навчального навантаження учнів
загальноосвітніх навчальних закладів, збереження їх здоров'я Міністерство
освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо обсягу і
характеру домашніх завдань.
Звертаємо увагу на те, що контроль та відповідальність за
перевантаження учнів домашніми завданнями покладається на керівників
загальноосвітніх навчальних закладів.
Заступник Міністра
В.В.Тесленко
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх
навчальних закладів
Головним завданням сучасної загальноосвітньої школи є
забезпечення умов для розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізується
через оновлення змісту навчальних програм, інноваційних технологій організації
навчально-виховного процесу, в тому числі й організації домашньої самостійної
роботи.
В морозный день, в метели круговерть
В
морозный день, в метели круговерть
Малышка громко плакала в подъезде,
Просила приютить и обогреть,
И просто покормить просила прежде.
Везде сказали: «Здесь вакансий нет,
Живут уже у нас коты и кошки,
Пустить не можем даже в туалет,
Вот если б раньше ты пришла немножко…»
Но вот еще одна открылась дверь,
Вошла бочком, не чуя лап со страху.
Навстречу вышел крупный серый зверь,
Но не прогнал, не стукнул лапой с маху.
Голодная, худая как скелет,
Отдавлен хвост, пропахла рыбой шкурка,
«Погреться разрешите или нет?»
Забившись в угол, прошептала Мурка.
«Ну что же, оставайся, так и быть,
Здесь места хватит. Мурой будешь зваться.
Но только, чур, Дымусе не грубить,
Обои не срывать и не кусаться».
Все обошлось, налили молока,
На блюдце каши с мясом положили,
Погладили запавшие бока
И коврик в уголочке постелили.
Наелась и пришла благодарить,
Мурлыкала, хозяйку целовала,
Ей пела, как прекрасно в доме жить
И как она на улице страдала.
Теперь Мурлышка счастливо живет,
У Дымы в миске по-хозяйски правит,
На мягком спит и вкусно ест и пьет
И песни благодарно распевает.