КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
- ГОЛОВНА СТОРІНКА
- КАРТА БЛОГУ
- Я - УЧИТЕЛЬ
- САМООСВІТА
- РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
- МОЇ НАГОРОДИ
- НАГОРОДИ МОЇХ УЧНІВ
- МОЯ МЕТОДИЧНА РОБОТА
- МАЙСТЕР - КЛАС
- УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017 .
- МЕНТАЛЬНІ КАРТИ
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- АФОРИЗМИ ПРО УЧИТЕЛЯ
- БІОЛОГІЧНІ КРОСВОРДИ
- БІОЛОГІЧНІ ПАЗЛИ
- НАВЧАЙСЯ ГРАЮЧИ
- ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ
- ПІДРУЧНИКИ ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ
- ГУРТОК
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- "Біологія від А до Я", група на Фейсбук
четвер, 25 січня 2018 р.
Лабораторна робота №2 «Вивчення властивостей ферментів» , 10 клас
Лабораторна робота №2
«Вивчення
властивостей ферментів», 10 клас
Лабораторна робота №1 «Визначення органічних речовин та їхніх властивостей» ,10 клас
Лабораторна робота №1
«Визначення
органічних речовин та їхніх властивостей» 10 клас
Лабораторна робота "Внутрішня будова кореня у зв’язку з його функціями.", 6 клас
Лабораторна робота №
Тема. Внутрішня будова кореня у зв’язку з його функціями.
Мета. Ознайомитися з будовою кореня та його структурами у зв’язку з функціями, що вони виконують.
Обладнання: паростки квасолі або гороху; постійні мікропрепарати верхівки кореня, мікроскоп; лупа; препарувальний набір; таблиці; підручник.
Завдання 1. Ознайомлення з будовою верхівки кореня та іншими зонами кореня.
Складання плану - конспекту на уроці біології
Складання плану - конспекту на уроці біології
Етапи роботи:
- Склади план прочитаного тексту або скористайся готовим.
- Роз'ясни коротко і доказово кожен пункт плану, вибери розумну і ефективну форму запису.
- Сформулюй і запиши висновки.
Рекомендації по складанню опорного конспекту ( він не обов"язково повинен бути тільки текстовим. Використовуйте схеми та малюнки( графічний конспект).
1. Вдумайтеся в назву теми конспекту, згадайте матеріал, вивчений на уроках по цій темі.
2. Вивчіть текст відповідного параграфа підручника, прочитайте додаткову літературу по цій темі, виділіть основні поняття і терміни.
3. Складіть план конспекту
4. Придумайте символіку опорних схем, скадіть схеми.
5. Те, що можна зобразити у вигляді малюнку, замалюйте (розвивайте образне мислення).
6. Не зловживайте фактичним матеріалом, інакше опорний конспект буде громіздким і важким для запам'ятовування.
7. Складайте конспект спочатку простим олівцем, і лише переконавшись, що досягли мети, приступайте до його розфарбовування, пам'ятайте про смислове навантаження кольору.
Підготуйте усну розповідь до складеного конспекту.
Може здатися, що надто багато роботи , але коли ви навчитеся робити це, вам буде зовсім неважко. Натомість, така робота дійсно корисна і ваш час ви втрачаєте не дарма. Просте списування тексту з підручника - ось приклад марнотратсва часу!