КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
- ГОЛОВНА СТОРІНКА
- КАРТА БЛОГУ
- Я - УЧИТЕЛЬ
- САМООСВІТА
- РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
- МОЇ НАГОРОДИ
- НАГОРОДИ МОЇХ УЧНІВ
- МОЯ МЕТОДИЧНА РОБОТА
- МАЙСТЕР - КЛАС
- УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017 .
- МЕНТАЛЬНІ КАРТИ
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- АФОРИЗМИ ПРО УЧИТЕЛЯ
- БІОЛОГІЧНІ КРОСВОРДИ
- БІОЛОГІЧНІ ПАЗЛИ
- НАВЧАЙСЯ ГРАЮЧИ
- ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ
- ПІДРУЧНИКИ ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ
- ГУРТОК
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- "Біологія від А до Я", група на Фейсбук
середа, 29 квітня 2020 р.
вівторок, 28 квітня 2020 р.
понеділок, 27 квітня 2020 р.
неділя, 26 квітня 2020 р.
середа, 22 квітня 2020 р.
вівторок, 21 квітня 2020 р.
Вітаю творчій колектив учнів 7 -Б класу, які стали абсолютними переможцями міскої акції "Годівничка"!
Вітаю творчій колектив учнів 7 -Б класу, які стали абсолютними переможцями міської акції "Годівничка"! Творчій звіт колективу нашого класу направлений на обласний етап конкурсу! Молодці!!!
субота, 18 квітня 2020 р.
9 правил складання карт пам"яті
четвер, 16 квітня 2020 р.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації "Інтерактивна наука в освіті: граємося чи навчаємося?"
Ярлыки:
Методична копілка учителя,
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ
Свідоцтво про підвищення кваліфікації " Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів"
Ярлыки:
Методична копілка учителя,
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ
Свідоцтво про підвищення кваліфікації "Можливості Google в освітньому середовищі"
Ярлыки:
Методична копілка учителя,
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ
середа, 15 квітня 2020 р.
вівторок, 14 квітня 2020 р.
понеділок, 13 квітня 2020 р.
Типи угруповань тварин
Ярлыки:
Інтерактивні вправи З ЗООЛОГІЇ
неділя, 12 квітня 2020 р.
субота, 11 квітня 2020 р.
Як працювати з Google Classroom зі смартфона. Інструкція для учнів
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Google Classroom. Інструкція для учнів і батьків
Google Classroom . Інструкція для учнів
Як створити тести в Google Classroom. Для вчителя
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Як оцінювати тест в Google Classroom. Для вчителя
Як складати завдання в Google Classroom. Для вчителя
Як почати роботу в Google Classroom. Для вчителя
Як оцінювати тест в Google Classroom. Для вчителя
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Як створити тести в Google Classroom. Для вчителя
Як складати завдання в Google Classroom. Для вчителя
Як почати роботу в Google Classroom. Для вчителя
Google Classroom. Інструкція для учнів і батьків
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Як працювати з Google Classroom зі смартфона. Інструкція для учнів
Google Classroom . Інструкція для учнів
Google Classroom . Інструкція для учнів
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Як працювати з Google Classroom зі смартфона. Інструкція для учнів
Google Classroom. Інструкція для учнів і батьків
Як складати завдання в Google Classroom. Для вчителя
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Як почати роботу в Google Classroom. Для вчителя
Як створити тести в Google Classroom. Для вчителя
Як оцінювати тест в Google Classroom. Для вчителя
Як почати роботу в Google Classroom. Для вчителя
РЕКОМЕНДУЮ ПОДИВИТИСЬ ЩЕ:
Як складати завдання в Google Classroom. Для вчителя
Як створити тести в Google Classroom. Для вчителя
Як оцінювати тест в Google Classroom. Для вчителя
четвер, 9 квітня 2020 р.
вівторок, 7 квітня 2020 р.
Підручник з природознавства для 5 класу. Бойко, Ярошенко,2018
Мутації, мутагени, мутагенез.
Мутагени
Мутагенез — процес виникнення або штучного одержання успадкованих змін у геномах осіб, які виявляються через зміни у фенотипах.
Від 1907 до 1927 р. відбувається розвиток уявлень про мутації та їх частоту — Г. Д. Мюллер створює метод кількісного аналізу, Т. Х. Морган пояснює механізм виникнення мутацій (він пов’язав із ними зміну в локусах). У 1921 р. формулюється ідея про збереження здатності генома до самовідтворення при зміні його властивостей — «коваріантна редуплікація».
Від 1927 до 1941 р. вченими досліджується радіаційний мутагенез; створюється теорія мішені (М. В. Тимофєєв-Ресовський, Циммер); визначається мутагенна дія ультрафіолетового випромінювання; відбуваються дискусії про природу генних мутацій.