КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
- ГОЛОВНА СТОРІНКА
- КАРТА БЛОГУ
- Я - УЧИТЕЛЬ
- САМООСВІТА
- РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
- МОЇ НАГОРОДИ
- НАГОРОДИ МОЇХ УЧНІВ
- МОЯ МЕТОДИЧНА РОБОТА
- МАЙСТЕР - КЛАС
- УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017 .
- МЕНТАЛЬНІ КАРТИ
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- АФОРИЗМИ ПРО УЧИТЕЛЯ
- БІОЛОГІЧНІ КРОСВОРДИ
- БІОЛОГІЧНІ ПАЗЛИ
- НАВЧАЙСЯ ГРАЮЧИ
- ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ
- ПІДРУЧНИКИ ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ
- ГУРТОК
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- "Біологія від А до Я", група на Фейсбук
вівторок, 5 грудня 2017 р.
Так скільки ж очей має павук?
Ярлыки:
МАТЕРІАЛИ З ЗООЛОГІЇ,
Цікава біологія
Як проводити аналіз, синтез, порівняння?
Як проводити аналіз, синтез, порівняння?
Аналіз - процедура розумового і реального розчленування предмета
(явища, процесу), а також виділення окремих частин, ознак, властивостей.
Етапи аналізу:
Подумки роздробити об'єкт, предмет, явище на окремі
складові частини, що мають певне функціональне значення.
Постарайся знайти в виділених блоках характерні
особливості, деталі досліджуваного предмета.
Подумай про причини такого поділу на блоки.
Вчися проводити синтез.
Синтез - це уявне з'єднання окремих елементів, частин, ознак в
єдине ціле.
Етапи синтезу:
Синтез необхідно починати із знаходження відповіді на питання:
на основі чого відбувається з'єднання вивчених частин в єдине ціле?
Для відповіді на це питання проведи детальний аналіз
досліджуваних явищ.
Знайди зв'язок між окремими частинами явища, об'єднай їх, узагальни отримані відомості.
Вчися проводити порівняння.
Порівняти - це встановити подібності та відмінності.
Етапи порівняння:
Знайди відповідь на питання: хто такий? Що таке?
Зістав визначення двох предметів або явищ. Знайди основну схожість.
Виділи істотні ознаки кожного предмета (який?)
Зістав обидва або кілька порівнюваних предметів за одними і
тими ж виділеним ознаками.
З'ясуй всі ознаки подібності та відмінності об'єктів.
Знайді і поясни причини подібності та відмінності.
РЕКОМЕНДОВАНІ ПУБЛІКАЦІЇ З ЦІЄЇ Ж ТЕМАТИКИ:
Правила ведення суперечки - діалогу.
Правила участі в «мозковому штурмі»
РЕКОМЕНДОВАНІ ПУБЛІКАЦІЇ З ЦІЄЇ Ж ТЕМАТИКИ:
Правила ведення суперечки - діалогу.
Правила участі в «мозковому штурмі»