КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
- ГОЛОВНА СТОРІНКА
- КАРТА БЛОГУ
- Я - УЧИТЕЛЬ
- САМООСВІТА
- РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
- МОЇ НАГОРОДИ
- НАГОРОДИ МОЇХ УЧНІВ
- МОЯ МЕТОДИЧНА РОБОТА
- МАЙСТЕР - КЛАС
- УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017 .
- МЕНТАЛЬНІ КАРТИ
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- АФОРИЗМИ ПРО УЧИТЕЛЯ
- БІОЛОГІЧНІ КРОСВОРДИ
- БІОЛОГІЧНІ ПАЗЛИ
- НАВЧАЙСЯ ГРАЮЧИ
- ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ
- ПІДРУЧНИКИ ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ
- ГУРТОК
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- "Біологія від А до Я", група на Фейсбук
неділя, 29 грудня 2019 р.
Вимоги до сучасного уроку
І. Дидактичні вимоги до сучасного уроку
1.
Чітке
формулювання освітніх завдань в цілому і його складових елементів, їхній
зв'язок з розвиваючими і виховними завданнями.
2.
Визначення
оптимального змісту уроку відповідно до вимог навчальної програми і цілей
уроку, з урахуванням рівня підготовки й підготовленості учнів.
3.
Прогнозування
рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навичок як на
уроці, так і на окремих його етапах.
Рослинність України
четвер, 26 грудня 2019 р.
Знайомі незнайомці. ТАРГАН.
Таргани з давніх - давен живуть з нами пліч
-о-пліч, але викликають вони тільки жах і огиду . Ці комахи надзвичайно витривалі, мають здатність вижити
навіть тоді, коли на нашу думку, це не можливо.
Тарган може
затамовувати подих на 40 хвилин.
Тарган може жити
протягом тижня без голови. Помирає він від спраги і голоду, бо не має рота, щоб пити. Таргани
можуть жити
вівторок, 24 грудня 2019 р.
Гурток "Анатомія людини"
понеділок, 23 грудня 2019 р.
Фотосинтез та дихання рослин
четвер, 19 грудня 2019 р.
Що собою являє виховна година?
Виховна година — це
такий самий виховний захід, як і відвідування театру, дискотека, концерт, КВК,
диспут тощо. Проте є і специфічна риса: виховна година — форма прямого спілкування
вихователя зі своїми вихованцями. Але це не урок, а щира розмова про людські
цінності, співпереживання радісної чи прикрої події, це корисна інформація,
необхідна учням для майбутнього дорослого життя, яку не можна отримати на
уроках, це збори для складання плану участі класу в загальношкільному заході,
це психологічний тренінг з будь-яких проблем спілкування тощо.
Форм, тем і
приводів для спілкування класного керівника зі своїми дітьми може бути безліч.
Тому їх не можна класифікувати. Також неможливо передбачити всі проблеми класу
і заздалегідь внести їх до плану виховної роботи.
Зважаючи на це,
виховні години можна систематизувати таким чином:
— для колективного планування класної або загальношкільної
справи (організаційна);
— для розв’язування
ймовірного конфлікту;
— для підведення
результатів (планова);
— бесіда щодо психолого-педагогічних проблем учнів;
— для реалізації певної освітньої програми.
Найголовнішими шляхами майбутньої
дорослої самореалізації людини є праця, продовження роду, спілкування,
переживання. Тому багато педагогів, які дійсно стурбовані майбутньою долею
своїх вихованців, пропонують їм на виховних годинах такі освітні програми:
— «Пізнай себе» —
теоретичні і практичні заняття з прикладної психології, бесіди про
закономірності психіки і поведінки людей;
— «Знайди себе» —
бесіди з профорієнтації;
— «Спілкування та етикет» — розповіді про те, як збирати
навколо себе людей;
— «Навчися керувати
собою» — основні знання про методи, способи та прийоми саморегуляції й
самоврядування;
— «Права громадянина
та людини» — статті про права дитини з Декларації прав людини та Конституції
України;
— «Основи сімейного
кола» — розповіді про те, як створити міцну сім’ю.
Ці заняття можуть проводитися із залученням шкільного
психолога.
Критерії успішності
виховних годин
1. Інтерес учнів до теми, до занять у цілому (інтерес — це
усвідомлене, а також у деякій мірі неусвідомлене, інтуїтивне відчуття дитиною
«необхідності» отримуваних нею знань, їх значущості для майбутнього життя.
2. Активність дітей, готовність брати участь, робити,
піклуватися, мати задоволення від колективної діяльності заради інших.
3. Поліпшення
стосунків педагога з дітьми, зближення, поглиблення взаєморозуміння.
4. Зміна
психологічного клімату в класі, згуртування класного колективу, поява спільних
цінностей, переживань і почуттів.
5. Відсутність
конфліктів, які, можливо, траплялися раніше.
6. Залучення до активного класного життя недавніх
«аутсайдерів».
7. Поліпшення стосунків з батьками.
8. Підвищення
відповідальності за навчання і, отже, поліпшення успішності.
субота, 14 грудня 2019 р.
пʼятниця, 13 грудня 2019 р.
четвер, 12 грудня 2019 р.
середа, 11 грудня 2019 р.
понеділок, 9 грудня 2019 р.
Знайомтесь - ДИКОБРАЗ:)
Не зважаючи на страхітливий вигляд, це доброзичливі, допитливі створіння.
Ви бачили, як ходить
дикобраз? За рахунок коротких лапок, він
перевалюється
з боку на бік і виглядає це дуже забавно, хоча при необхідності тварина може
пересуватися досить швидко для своїх розмірів. Дивно, але незграбні створіння - чудові плавці і добре тримаються на воді за
рахунок голок, які відіграють
роль маленьких поплавців.
Довжина
тіла дикобраза складає
38-90 см. Вага від 2-3 кг і до 27 кг. Один з найбільших видів дикобразів -
індійський. Дикобраз
- другий за величиною гризун в Європі після бобра і третій в світі після бобра і капібари.
На спині, боках і хвості розташовані голки.
Забарвлення буре, а на голках - смугасте,
чорно-біле.
Голки
дикобразів найдовші серед ссавців, а за походженням це видозмінене волосся. У довжину вони досягають 40
см, в діаметрі 7 мм, дуже гострі.
Покрив тіла в дикобраза дуже різноманітний: тверді, гострі і довгі голки, еластичні щетинки, жорсткі і м'які хутряні волоски… Загалом на тілі тварини можна нарахувати близько 30 000 різних видів голок.
Покрив тіла в дикобраза дуже різноманітний: тверді, гострі і довгі голки, еластичні щетинки, жорсткі і м'які хутряні волоски… Загалом на тілі тварини можна нарахувати близько 30 000 різних видів голок.
Ще
за часів Стародавнього Риму існувала легенда про те, що дикобраз здатний, ніби
стріли, метати свої голки на ворогів, а також про те, що голки дикобраза отруйні. Насправді ж
субота, 7 грудня 2019 р.
пʼятниця, 6 грудня 2019 р.
Вмійте домовлятись! Притча про довгі ложки
Вміти домовлятись, чути один одного - одна з найкорисніших навичок людини. Розвивати і вдосконалювати її необхідно з дитинства. Це вміння як мінімум значно спростить вам життя, дасть нові можливості, відкриє ті двері, які ви і не очікували відкрити!
Вперті - конкурують і сперечаються, розумні - домовляються!
Вперті - конкурують і сперечаються, розумні - домовляються!