Контрольна робота за 1 семестр 9
клас
1 варіант
1 рівень, правиль відповідь
0,5 бали
- Функції та процеси життєдіяльності
організму, його органів вивчає:
А)
антропологія б) анатомія в) фізіологія г) гістологія
2. Кров та лімфа належать до тканини :
А) сполучної б) епітеліальної в) м'язової г) багатошарової
3. Царство, до якого належить людина
розумна:
А) Еукаріоти б) тварини в) хордові г) ссавці
4. Тканина- попередник кісткової
тканини:
А) хрящова б) пухка сполучна в) щільна сполучна г) ретикулярна
5.
Зовні кістка вкрита :
А) гіаліновим
хрящем б) еластичним хрящем в)окістям г) охрястям
6.
Де утворюються стовбурові клітини:
А) печінка б) селезінка в) червоний кістковий мозок г) лімфатичні вузли
7.
Лікувальна сироватка містить:
А) антиген Б) антитіло
в) вакцину г) ослаблені
мікроорганізми
8 . Група крові, в якій є
аглютиноген В і аглютинін альфа
А) 1 б)2 в) 3 г) 4
9. Лімфа утворюється з :
А) артеріальної
крові б) венозної крові в) тканинної рідини г) плазми
10.Вкажіть, що є місцем утворення
голосу:
А) гортань б) трахея в) глотка г) бронхи
11. Вкажіть камеру серця, де
закінчується мале коло кровообігу:
А) лівий
шлуночок б) ліве передсердя в) правий шлуночок г) праве передсердя
12. Повітря знезаражується,
зігрівається, зволожується у:
А) носовій порожнині б) трахеї в) бронхах в) легенях
2 рівень, правильна
відповідь1 бал
- Установіть послідовність проникнення
повітря з зовнішнього середовища до легень:
А) легені б) трахея,
в) носова порожнина г)
гортань є) бронхи
2. Установіть відповідність між форменими елементами
крові та їх функціями:
1)
еритроцити а) газообмін
2) лейкоцити
б) зготання крові
3)
тромбоцити в) імунний захист
3 рівень, правильна відповідь 2 бали
1 . Як анатомічно
пов'язані кровоносна і дихальна системи, яку спільну функцію вони виконують?
2.Опишіть будову
дихальної системи і її роль в організмі
3. Опорно –
руховий апарат людини . Його будова та функції.
Контрольна
робота за 1 семестр 9 клас
2 варіант
1 рівень, правиль відповідь
0,5 бали
1.
Наука, що вивчає будову організму та всих його органів вивчає :
А)
антропологія б) анатомія в) фізіологія г) гістологія
2. Жирова тканина належить до :
А) сполучної б) епітеліальної в) м'язової г) багатошарової
3. Сукупність органів людини, що пов'язані
анатомічно і функціонально:
А) клітина б) орган в) система органів г) організм
4.
В порожнинах трубчастих кісток
міститься:
А) Червоний
кістковий мозок б) губчаста
речовина в) рідина г) хондроцити
5.
Клітини кісткової тканини:
А) лейкоцити б)хондроцити в) остеоцити г) міоцити
6.
Поглинання мікроорганізмів лейкоцитами- це:
А)
лейкопенія б) лейкоцитоз в) фагоцитоз г) резус-конфлікт
7. Щеплення - це введення :
А) антигена Б) антитіла в) отрути
8 . Група крові, в якій є аглютиноген А і аглютинін бета:
А) 1 б)2
в) 3 г) 4
9. Кров- це:
А) рідина б) хімічна сполука в)
тканина г) завись білків і форменних
елементів
10. Камера серця, з якої починається
аорта:
А) лівий
шлуночок б) ліве передсердя в) правий шлуночок г) праве передсердя
11. Фаза серцевого циклу, що триває
найдовше:
А) систола
шлуночків б) систола
передсердь в) діастола г) інтерфаза
12.Вкажіть тривалість діастоли серця
людини:
А) 0,1 с б) 0,3 с в) 0,4 с г) 0,8 с
2 рівень, правильна відповідь1 бал
1.Укажіть
послідовність організації організмів:
А) організм, б) клітини
г) системи органів; в) окремі
органи г)органели д) тканини
2. Установіть відповідність між
складовими дихального шляху і їхніми функціями:
1 надгортанний хрящ а) містяться голосові зв'язки
2 гортань б)
очищує вдихуване повітря та зігріває його
3 хрящові напівкільця в) не прпускає їжу в
гортань
4 плевра г) не дає трахеї звужуватись
Д) вкриває стінку грудної порожнини зсередини
3 рівень, правильна відповідь 2 бали
- Опишіть два кола кровообігу людини,
їх значення і будову ( де починаються, де закінчуються?)
- Імунітет і його види. ( визначення,
значення, сироватки, вакцини і т.д.)
- Типи кісток. З'єднання кісток. Відмінності між чоловічим і жіночим
скелетом
Дякую за корисну, цікаву, наукову і практичну інформацію, що розміщена на сторінках різноманітних рубрик Вашого блогу.
ВідповістиВидалитиБлог зручний у користуванні, яскравий,привертає увагу широкого кола користувачів - дітей і дорослих, батьків і вчителів. Матеріали блогу стануть у нагоді молодим та досвідченим педагогам.
Вірші, фотографії блогу торкаються людської душі і викликають співчуття до скривджених людиною тварин, захоплення красою природи і неповторністю кожного її представника, отже виховує або ж пробуджує любов до всього живого.
Важливо, що можна знайти і презентації до уроків, класних годин,батьківських зборів.
Читаю матеріали Вашого блогу щодня.Завжди знаходжу щось нове і корисне для мене та учнів.
Ще раз дякую Вам за щирість і щедрість, з якою Ви ділитесь своїм досвідом, за натхнення , з яким Ви працюєте і надихаєте на творчість вчителів , батьків та дітей.
Дякую за любов до дітей, природи та своєї педагогічної діяльності.
Любов, натхнення ,творчість, неперервна самоосвіта обов'язково принесуть Вам УСПІХ.
Щиро дякую за такі приємні слова!Буду працювати і надалі:)
Видалити