КЗО "Середня загальноосвітня школа №62" Дніпровської міської ради (Експериментальний заклад освіти Всеукраїнського рівня)
Сторінки блога
- ГОЛОВНА СТОРІНКА
- КАРТА БЛОГУ
- Я - УЧИТЕЛЬ
- САМООСВІТА
- РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
- МОЇ НАГОРОДИ
- НАГОРОДИ МОЇХ УЧНІВ
- МОЯ МЕТОДИЧНА РОБОТА
- МАЙСТЕР - КЛАС
- УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2017 .
- МЕНТАЛЬНІ КАРТИ
- КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- АФОРИЗМИ ПРО УЧИТЕЛЯ
- БІОЛОГІЧНІ КРОСВОРДИ
- БІОЛОГІЧНІ ПАЗЛИ
- НАВЧАЙСЯ ГРАЮЧИ
- ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ
- ПІДРУЧНИКИ ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ
- ГУРТОК
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
- "Біологія від А до Я", група на Фейсбук
четвер, 3 листопада 2016 р.
Чарівна сила похвали.
Чарівна сила похвали.

Є поширена думка, що похвала - це «сюсюкання», яке балує і псує дітей. Однак ще відомий фізіолог Павлов та його учні, що проводили експерименти на тваринах, показали необхідність заохочення для кращого розуміння того, які вчинки є прийнятними, а які - ні.
Психологічні дослідження дошкільнят та молодших школярів продемонстрували, що діти цих вікових категорій у своїх вчинках більшою мірою орієнтуються на реакцію дорослих, а не на власні уявлення про моральні норми та цінності. Тому, якщо розглядати похвалу з точки зору користі для виховання, її можна вважати потужною зброєю педагогічного впливу ближньої та середньої дальності.
Почувши добрі слова на свою адресу, дитина в наступний раз спробує вчинити так само, щоб отримати заохочення. Таким чином, у його світогляді формується система координат: що таке добре і що таке погано.
Похвала є одним із способів вираження батьківської любові та прийняття. Дитина бачить, що її цінують і поважають, і це надає їй впевненість, підвищує самооцінку. Ось чому важливо хвалити не тільки за результат, але і за намір, бажання щось зробити. Отримавши такий стимул, дитина обов'язково досягне успіху.
БІОЛОГІЧНІ ПОМИЛКИ У ВІРШАХ
Стихотворения
|
Биологические
ошибки
|
А.Н.Плещеев
Травка зеленеет,
Солнышко
блестит,
Ласточка с
весною
В сени к нам
летит.
Дам тебе я
зёрен,
А ты песню спой,
Что из стран
далёких
Принесла с
собой.
|
Ласточка – насекомоядная птица, поэтому зерна не ест;
в природе первоначально солнышко блестит, а затем травка
зеленеет
|
С.Есенин
Выткался над
озером алый
цвет зари,
На бору со звоном
плачут
глухари.
Плачет где-то иволга,
схоронясь
в дупло,
Только мне не
плачется –
на
душе светло
|
Иволга в дупле не живёт, она всю жизнь проводит в кроне
деревьев, где в развилке веток и прячется, и стоит гнездо
|
В.А.Жуковский
Где ж ты,
птаха!
Где ты, певичка!
В дальнем краю
Гнёздышко вьёшь
ты.
Там и поёшь ты
песню свою.
|
Перелётные птицы вьют гнёзда и выращивают птенцов только
на родине; в тёплых странах они спасаются от холодной зимы
|
С.Я.Маршак
А эта весёлая
птица – синица,
Которая часто
ворует пшеницу,
Которая в тёмном
чулане хранится
В доме, который
построил Джек.
|
Синица питается насекомыми, но даже в стужу, при
отсутствии насекомых клюёт семена подсолнуха или конопли, но не пшеницы
|
И.А.Крылов
Попрыгунья
Стрекоза
Лето красное
пропела,
Оглянуться не
успела,
Как зима катит
в глаза
|
Стрекоза не поёт, а её полёт можно сравнить с пляской
|
М.Ю.Лермонтов
Терек
прыгает, как
львица
С косматой
гривой
на хребте.
|
Грива бывает только у самцов львов
|
А.А.Фет «Бабочка»
Ты прав. Одним воздушным очертаньем
Я так мила.
Весь бархат мой с его живым миганьем-
Лишь два крыла.
Не спрашивай: откуда появилась?
Куда
спешу?
Здесь на цветок я лёгкий опустилась
И вот – дышу.
|
У бабочек по 4 крыла
|
Ярлыки:
Методична копілка учителя,
Цікава біологія
БУРУНДУЧОК.Эдуард Асадов
Рассказ о жизни рыб. Иван Правдин
Рассказ о жизни рыб. И.Ф. Правдин from Наталья Полищук
Чудова хрестоматія для позакласного читання з біології для всіх, хто бажає значно розширити свій кругозор. Цікаве про відомих і невідомих рибок, їх будову та спосіб життя.
Чудова хрестоматія для позакласного читання з біології для всіх, хто бажає значно розширити свій кругозор. Цікаве про відомих і невідомих рибок, їх будову та спосіб життя.