середу, 2 січня 2019 р.

РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ НА МОЛЕКУЛЯРНІ ОСНОВИ СПАДКОВОСТІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для організації самостійної роботи учнів.


Розв’язання задач на молекулярні основи спадковості викликає труднощі в учнів 9-11 класів, що пояснюється складністю матеріалу, необхідністю застосування логічних міркувань.

При розв’язанні задач необхідно пам’ятати, що біологічна задача складається з таких основних частин: умови задачи й запитання, на яке потрібно дати відповідь. І тому у процесі розв’язування будь-якої задачі виділяють певні етапи.

  ЯК ПРАВИЛЬНО РОЗВ"ЯЗАТИ І ОФОРМИТИ ЗАПИС ЗАДАЧІ

1. Аналіз задачі. Уважно прочитайте зміст задачі та визначте:
ü до якого розділу чи теми належить задача,

Скажи булінгу - НІ! "Жив собі чорний кіт"

Щоб навчати - навчайся!!!

Для кожного учителя головний успіх у роботі  - це успіх його учнів.

СПОДОБАЛАСЬ СТАТТЯ? ПОДІЛИСЬ З ДРУЗЯМИ!