Тести
Із запропонованих відповідей
оберіть правильну
1.Педмайстерність – це…..
а) наука про
учня;
б) наука про виховання та навчання
школяра;
в) наука про професійну компетентну
діяльність учителя;
г) наука про навчання як спеціально
організовану діяльність.
2. Гуманістична спрямованість
діяльності вихователя:
а) вияв професійної ідеології учителя;
б) негативне ставлення до педагогічної
діяльності;
в) система роботи вчителя в проведенні
різних форм роботи з учнями;
г) саморозвиток дитини в діяльності.
3. Професійна компетентність вчителя
початкової школи:
а) знання основ управління навчальним закладом;
б) вирішення конфліктних ситуацій;
в) знання основ педагогіки і
психології дітей шкільного віку;
г) матеріальна технічна база шкільного
навчального закладу.
4. Цілі, об'єкт,
суб'єкт, засоби і результат є компонентами:
а) педагогічної творчості;
б) педагогічної діяльності;
в) педагогічної майстерності;
г) процесу самовдосконалення.
5. Суб'єктом
педагогічної діяльності є:
а) вчитель;
б) учень;
в) методи навчання і виховання.
6. Самовиховання вчителя – це:
а) організація позакласної діяльності
учнів початкової школи;
б) формування людиною своєї
особистості відповідно до свідомо поставленої мети;
в) участь у навчально-виховній
діяльності;
г) організація роботи з батьками
дітей.
7. Психологічна стійкість у
професійній діяльності:
а) позитивне емоційне ставлення до
себе, дітей, праці;
б) негативні емоції;
в) мінорний тон;
г) емоційні переживання.
8. Якості, які дають змогу вчителю
здійснювати свою професійну діяльність:
а) альтруїзм;
б) авторитарність;
в) впевненість у собі, відсутність
страху перед дітьми;
9. Що
визначає специфіку професійної діяльності вчителя початкової школи:
а) об'єкт;
б) суб'єкт,
в) засоби;
г) результат.
10. Головними критеріями передового
педагогічного досвіду є:
а) актуальність, перспективність,
новизна результатів, результативність;
б) особистість автора досвіду;
в) наявність матеріальних умов для
поширення досвіду;
г) оригінальність форм досвіду.
11. Компоненти діяльності вчителя
початкової школи:
а) зовнішній вигляд;
б) делікатність;
в) особистісний підхід;
г) комунікативність.
12. Який
компонент педагогічної майстерності визначається мотивами, потребами, ідеалами,
схильностями, ціннісними орієнтаціями:
а) педагогічні знання;
б) педагогічні здібності;
в) гуманістична спрямованість;
г) педагогічні вміння.
13. Яку роль відіграє дикція в
діяльності вчителя початкової школи?
а) організовує навчальну діяльність
школярів;
б) організовує позакласну діяльність
учнів;
в) служить прикладом мовлення для
дітей;
г) створювати конфліктні ситуації у
спілкуванні.
14. Основною умовою цілеспрямованого
впливу на особистість школяра є:
а) правильне сприймання вчителем
особистості дитини;
б) спеціальна організація провідного
виду діяльності;
в) уміння враховувати основні потреби
дитини;
г) враховувати особистісні якості учня
в організації діяльності.
15. Навчання – це…..
а) процес і результат сприймання
індивідуального досвіду;
б) активність суб’єкта діяльності;
в) цілеспрямована послідовна передача
досвіду іншій людині в спеціально організованих умовах.
16.Основною метою оцінки вчителем
знань учнів є:
а) інформувати учнів про їх успіх або
неуспіх у конкретній ситуації;
б) стимулювати і спрямовувати
навчально-пізнавальну діяльність школярів ;
в) втратити думку вчителя про учня;
г) інформувати батьків про діяльність
дитини.
17. Педагогічний досвід – це…
а) практична діяльність вчителя
початкової школи і її результат;
б) загальна ознака педагогічної
діяльності;
в) вид діяльності вчителя початкової
школи;
г) накопичення професійних навичок.
18. Новаторський педагогічний досвід –
це:
а) методика роботи вчителя початкової
школи ;
б) використання передових ідей в
особистісному досвіді вчителя;
в) педагогічні ідеї, що виходять за
рамки існуючих нормативів і сприяють створенню нових педагогічних технологій і
систем.
19. Передовий педагогічний досвід – це
:
а) накопичення передових ідей в
системі роботи вчителя;
б) педагогічні ідеї у найефективнішому
використанні форм, методів, прийомів і засобів навчання та виховання;
в) технологія роботи вчителя
початкової школи;
г) науково-методичні положення, які
забезпечують якість процесу засвоєння досвіду.
20. Методи вивчення передового
досвіду:
а) спостереження за роботою вчителя;
б) перегляд фрагментів фільмів;
в) перегляд методичної літератури;
г) дослідження з певних тем.
21. Основні категорії педагогіки:
а) освіта;
б) виховний процес у початковій школі;
в) гурткова робота;
г) культура.
22. Джерела розвитку педагогіки:
а) філософія;
б) народна педагогіка;
в) діантологія;
г) освіта.
23. Який компонент
педагогічної майстерності є фундаментом
основою цього комплексу:
основою цього комплексу:
а) педагогічні знання;
б) педагогічні здібності;
в) гуманістична спрямованість;
г) педагогічні вміння.
24. Стилі педагогічного спілкування:
а) демократичний;
б) педагогічний;
в) особовий;
г) психолого-педагогічний.
25. Педагогічні умови, які сприяють
ефективності спілкування:
а) володіння психолого-педагогічними
якостями та уміннями;
б) організаторські вміння;
в) дидактичні прийоми;
г) методи навчання.
26. Який компонент педагогічної майстерності
виконує роль сис-
темоутворюючого фактора:
темоутворюючого фактора:
а) педагогічні
знання;
б) педагогічні
здібності;
в) гуманістична
спрямованість;
г) педагогічні вміння.
27. Який
компонент педагогічної майстерності забезпечує швид
кість оволодіння майстерністю:
кість оволодіння майстерністю:
а) педагогічні
знання;
б) педагогічні
здібності;
в) гуманістична
спрямованість;
г) педагогічні
вміння.
28..
Який компонент педагогічної майстерності виконує інтегру
ючу функцію:
ючу функцію:
а) педагогічні
знання;
б) педагогічні
здібності;
в) гуманістична
спрямованість;
г) педагогічні вміння.
29. Міміка, жестика,
пантоміміка, праксеміка, такесика, візуа-
льний контакт є засобами:
льний контакт є засобами:
а) вербальної взаємодії;
б) невербальної
взаємодії.
30.Норми часової,
просторової орієнтації партнерів по спілкуванню вивчає:
а) жестика;
б) кінесика:
в) праксеміка;
г) пантоміміка.
31. Моторику всього тіла: позу, ходу,
нахили, поставу відображає:
а) міміка;
б) жестика;
в) праксеміка;
г) пантоміміка.
32. Якому методу психофізичної
саморегуляції відповідає визна-
чення: «Психотерапевтичний метод, заснований на самонаві-
юванні й саморегуляції, під час якого людина спочатку оволо-
діває тими функціями, які не піддавалися свідомій регуляції,
а потім веде наступ на свої переживання, позбавляючи їх під-
тримки організму»:
чення: «Психотерапевтичний метод, заснований на самонаві-
юванні й саморегуляції, під час якого людина спочатку оволо-
діває тими функціями, які не піддавалися свідомій регуляції,
а потім веде наступ на свої переживання, позбавляючи їх під-
тримки організму»:
а) самонавіювання;
б) аутотренінг;
в) бібліотерапія;
г) імітаційна гра.
33. Дихання, голос, дикція і темпоритм -
це:
а) комунікативні якості мовлення;
б) складові техніки мовлення.
34. Що не є характеристикою голосу:
а) сила;
б) політність;
в) темпоритм;
г) мелодика;
д) діапазон.
35. Правильність, виразність, ясність,
точність, стислість, доціль-
ність, пестливість - це:
ність, пестливість - це:
а) комунікативні якості мовлення;
б) складові техніки мовлення.
36. Аналітичні, проективні, конструктивні,
організаційні, кому-
нікативні вміння утворюють групу умінь:
нікативні вміння утворюють групу умінь:
а) психолого-педагогічних;
б) фахово-методичних;
в) спеціальних;
г) творчих.
37. Специфічні вміння, пов'язані з навчанням
чи організацією
конкретної діяльності, - це:
конкретної діяльності, - це:
а) психолого-педагогічні;
б) фахово-методичні;
в) спеціальні;
г) творчі.
38. Уміння
малювати, співати, ритмічно рухатися під музику,
писати вірші - це уміння:
писати вірші - це уміння:
а) психолого-педагогічні;
б) фахово-методичні;
в) спеціальні;
г) творчі.
39. Яка з названих функцій не є функцією
педагогічного спілку-
вання:
вання:
а) пізнавальна;
б) інформаційна;
в) самоствердження;
г) самореалізації;
д) співпереживання.
40. Яка функція педагогічного спілкування
відіграє вирішальну
роль у формуванні емцатії:
роль у формуванні емцатії:
а) співпереживання;
б) обмін ролями;
в) інтегративно-компенсаторна;
г) організація діяльності;
д) самоствердження.
41. Яка функція педагогічного спілкування
сприяє усвідомленню
дитиною свого «я»:
дитиною свого «я»:
а) обмін ролями;
б) співпереживання;
в) самоствердження;
г) організація діяльності;
д) пізнавальна.
42. Якому поняттю відповідає визначення:
«Комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень
самоорганізації
професійної педагогічної діяльності на рефлексивній основі»:
професійної педагогічної діяльності на рефлексивній основі»:
а) педагогічна діяльність;
б) педагогічна майстерність;
в) педагогічна техніка;
г) педагогічна творчість.
43. . Що із названого нижче не є напрямком
самовдосконалення:
а) розвиток педагогічної майстерності;
б) розвиток педагогічної техніки;
в) підвищення компетентності;
г) актуалізація власного творчого
потенціалу.
44. Що не належить до провідних форм
самовдосконалення:
а) побудова власного іміджу педагога;
б) самовиховання;
в) самоосвіта;
г) самоактуалізація.
45. Діагностування, цілепокладання, планування,
виконання,
контроль і корекція - це етапи:
контроль і корекція - це етапи:
а) самовиховання;
б) самовдосконалення;
в) самоактуалізації.
46. Бесіда, Переконання, навіювання - це
методи:
а) організації діяльності, спілкування та
формування позитив-
ного досвіду суспільної поведінки;
ного досвіду суспільної поведінки;
б) формування свідомості особистості;
в) стимулювання діяльності і поведінки;
г) самовиховання.
47. Слово педагога як могутній засіб
впливу на вихованців лежить в основі методів:
а) організації діяльності, спілкування та
формування позитив-
ного досвіду суспільної поведінки;
ного досвіду суспільної поведінки;
б) стимулювання діяльності і поведінки;
в) формування свідомості особистості;
г) самовиховання.
48. Непомітний психологічний вплив однієї
особи на іншу чи гру-пу осіб, розрахований на безперечне сприйняття і прийняття
слів, висловлених в них думок, волі, - це:
слів, висловлених в них думок, волі, - це:
а) переконання;
б) навіювання;
в) бесіда.
49. Метод, що забезпечує корекцію
поведінки учнів, а саме сти-
мулювання хороших вчинків, шляхом розширення їх прав і
обов'язків,-це:
мулювання хороших вчинків, шляхом розширення їх прав і
обов'язків,-це:
а) змагання;
б) заохочення;
в) покарання.
50.
Професійна функція, що
здійснює регулювання в системі діяльності педагога, називається:
а) інформаційна;
б) нормативна;
в) рефлексії;
г) діагностико-прогностична.
Відповіді до завдань (тестів) з основ
педагогічної майстерності
1в, 2а, 3в, 4б, 5б, 6б, 7а, 8в, 9а, 10а, 11г,
12в, 13в, 14в, 15в, 16б, 17а, 18в, 19б, 20 а, 21а, 22б, 23а, 24а, 25а, 26в, 27
б, 28 г ,
29 в, 30 в, 31. г ,
32. б, 33. б, 34. в, 35. а, 36. а, 37.
б, 38. в, 39. г ,
40. а, 41. в, 42. б, 43. б, 44. в, 45. б, 46. б, 47. в, 48. б, 49. б, 50. б.
Немає коментарів:
Дописати коментар