субота, 26 листопада 2016 р.

Приголомшливий натуральний шампунь-маска «Банановий мікс»

Приголомшливий натуральний шампунь-маска «Банановий мікс»


   Вчимося обходитися без шампунів промислового виробництва.
 Все з натуральних інгредієнтів, результат приголомшливий - ніби після СПА-салону!
МАТЕРІАЛИ:

• 1 банан
• 1 жовток
• 1 лимон (сік)
• від себе додала 1 мл Д-пантенол і 5 крапель екстракту обліпихи
• по 1 ампулі вітамінів В6 і В12

СПОСІБ ВИГОТОВЛЕННЯ:

1. Кілька разів зустрічала рецепти подібних шампунів в інтернеті, але дівчина яка дала цей рецепт була така переконлива, що я все ж вирішила спробувати.

2. За 2 тижні використання я помила голову шампунем 1 раз, коли до цього 3 рази в тиждень мила. Ефект мене потряс !!!! Чисте волосся, блискуче, зовсім не жирне.

3. Єдиний мінус, це те, що треба ретельно змивати, тому що залишаються невеликі як лупа частки, але після висихання волосся і розчісування, все зникає. Так що тепер для мене це навіть не мінус. Але ось у кого кучеряве і пухнасте волосся, це може не сподобатися, хоча я б порадила все ж ризикнути і спробувати.

4. Готувати його так потрібно. Банан очистити і ножем для фруктів зняти верхній терпкий шар, з лимона вичавити сік, ну і витягти з яйця жовток. Все це ретельно змішати блендером. Від себе я додала пантенол, вітаміни і обліпихове масло, але можна і без них.


5. Зберігається шампунь 2-3 дні в холодильнику. Мені вистачає його на 2 рази.

6. Я його використовувала як маску, нанесла на сухе волосся на 30 хвилин, потім змочила і помасажувати, а можна просто нанести на вологе волосся, помасажувати і змити.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

СПОДОБАЛАСЬ СТАТТЯ? ПОДІЛИСЬ З ДРУЗЯМИ!