середу, 7 квітня 2021 р.

Дидактичні ігри на уроках біології

  Кожен вчитель хоче, щоб уроки були цікавими і плідними, щоб діти с задоволенням навчались. Для цього на уроках потрібно не тільки якісно і цікаво подавати матеріал, учні повинні багато працювати самостійно. І дуже важливо організувати цю самостійну роботу так, щоб дитина сама хотіла працювати! Сучасним учням підручника і зошита давно  вже замало! Тому потрібно шукати щось нове.

  Я для цього використовую інтерактивні дидактичні ігри, що створюю на платформі Learning Apps. Ці вправи можна також використовувати і для дистанційного навчання.

  Але як же на уроці розвивати і критичне мислення, і здатність дитини до аналізу і синтезу інформації та одночасно навчити її працювати в команді, прислухатись до думки іншого, толерантно ставитись до свого оточення, доводити власну думку, працювати з різними джерелами інформації? Звісно , на сьогодні є багато різних методів, з моїх улюблених - це метод проектів, метод кейсів та проблемно- пошуковове навчання.  Але й дидактичну гру ніхто не відміняв! Дидактичні ігри - це виручалочка на уроці.

  З цією метою я створюю для своїх дітей і використовую на уроках дидактичні ігри на липучках. Ці ігри універсальні і застосувати їх можна для вивчення нового матеріалу, для повторення, узагальнення, перевірки  набутих знань. Діти можуть працювати з індивідуально, в парі або групі. Цей вид роботи полюбляють учні різного віку  і нікого не потрібно змушувати працювати!  Учні працюють самостійно і результативно із задоволенням! І виконавши одну вправу просять перевірити і дати іншу:) 

Як результат - матеріал засвоюється легше і грунтовніше, бо опрацьовується дітками з бажанням!








Немає коментарів:

Дописати коментар

СПОДОБАЛАСЬ СТАТТЯ? ПОДІЛИСЬ З ДРУЗЯМИ!