Календарно-тематичне
планування
з біології
на 1-2 семестр 2016-2017 н. р.
вчителя І
категорії сш №62
м. Дніпропетровська
Поліщук Наталії Ігорівни
6 клас
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин –
резервних)
Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6 – 9
класів загальноосвітніх навчальних закладів» Затвердженї Міністерством освіти і науки України наказ
Міністерства освіти і науки України від 06.06 2012 р. № 664 «Про затвердження
навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня»
К-ть
годин
у темі
|
№п/п
уроку
|
Тема уроку
|
Лабораторні,практичні роботи,
дослідницькі практикуми
|
Домашнє завдання
|
Дата проведення уроку
|
Для
нотаток
|
4
|
Вступ.
|
|||||
1
|
1
|
Біологія
– наука про життя.
|
Опрацювати
§ стор.
|
1.09-2.09
|
||
2
|
2
|
Науки,
що вивчають життя. Методи вивчення організмів.
|
Опрацювати
§ стор.
|
1.09-2.09
|
||
3
|
3
|
Основні
властивості живого.
|
Опрацювати
§ стор.
|
5.09-9.09
|
||
4
|
4
|
Різноманітність
життя (на прикладах
тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.
|
Опрацювати
§ стор.
|
5.09-9.09
|
||
10
|
Тема 1. Клітина
|
|||||
1
|
5
|
Клітина
- одиниця живого.
Історія
вивчення клітини.
|
Опрацювати
§ стор.
|
12.09-16.09
|
||
2
|
6
|
Лупа. Мікроскоп.
|
Практична робота:
1.
Будова світлового мікроскопа та робота
з ним.
|
Опрацювати
§ стор.
|
12.09-16.09
|
|
3
|
7
|
Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.
|
Практична робота:
2.Виготовлення
мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного
мікроскопа.
|
Опрацювати
§ стор.
|
19.09-23.09
|
|
4
|
8
|
Будова
рослинної клітини.
|
Лабораторне
дослідження1:
Будова
клітини листка елодеї.
|
Опрацювати
§ стор.
|
19.09-23.09
|
|
5
|
9
|
Будова
рослинної і тваринної клітини.
|
Лабораторне
дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.
|
Опрацювати
§ стор.
|
26.09-30.09
|
|
6
|
10
|
Надходження
речовин у клітину.
|
Опрацювати
§ стор.
|
26.09-30.09
|
||
7
|
11
|
Утворення
нових клітин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
3.10-7.10
|
||
8
|
12
|
Ріст
клітин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
3.10-7.10
|
||
9
|
13
|
Основні
положення клітинної теорії.
|
Опрацювати
§ стор.
|
10.10-14.10
|
||
10
|
14
|
Узагальнення вивченого по темі «Клітина»
|
Повторити
матеріал теми
|
10.10-14.10
|
||
8
|
Тема
2. Одноклітинні організми.
|
|||||
1
|
15
|
Евглена зелена,
амеба, інфузорія - одноклітинні
тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у
природі).
|
Лабораторне
дослідження3
Спостереження
інфузорій.
|
Опрацювати
§ стор.
|
17.10-21.10
|
|
2
|
16
|
Хвороби людини, що
викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і
дизентерійної амеби).
|
Опрацювати
§ стор.
|
17.10-21.10
|
||
3
|
17
|
Хламідомонада, хлорела –
одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова,
роль у природі).
|
Опрацювати
§ стор.
|
31.10-4.11
|
||
4
|
18
|
Дріжджі
– одноклітинні гриби.
|
Опрацювати
§ стор.
|
31.10-4.11
|
||
5
|
19
|
Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення,
розмноження бактерій.
Роль бактерій у природі та значення в житті людини.
|
Опрацювати
§ стор.
|
7.11-11.11
|
||
6
|
20
|
Вольвокс
- колоніальний організм.
|
Опрацювати
§ стор.
|
7.11-11.11
|
||
7
|
21
|
Губка
та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.
|
Опрацювати
§ стор.
|
14.11-18.11
|
||
8
|
22
|
Міні-проект (за вибором)
Чому
скисає молоко?Корисний йогурт.
Живі
фільтри.
|
Опрацювати
§ стор.
|
14.11-18.11
|
||
р
|
23
|
Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми»
|
Повторити
матеріал теми
|
21.11-25.11
|
||
20
|
Тема 3. Рослини
|
|||||
1
|
24
|
Рослина
– живий організм.
|
Опрацювати
§ стор.
|
21.11-25.11
|
||
2
|
25
|
Фотосинтез
як характерна особливість рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
28.11-2.12
|
||
3
|
26
|
Живлення
(мінеральне, повітряне) рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
28.11-2.12
|
||
4
|
27
|
Дихання
рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
5.12-9.12
|
||
5
|
28
|
Рухи
рослин.
|
Дослідницький практикум
Дослідження процесу росту
вегетативних
органів.
Опрацювати§ стор.
|
5.12-9.12
|
||
6
|
29
|
Будова
рослини. Органи рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
12.12-16.12
|
||
7
|
30
|
Клітини рослин. Тканини рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
12.12-16.12
|
||
8
|
31
|
Корінь:
будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).
|
Лабораторне
дослідження4
будова кореня;
|
Опрацювати
§ стор.
|
19.12-23.12
|
|
9
|
32
|
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1»
Контрольна робота №1
|
Повторити
матеріал теми
|
19.12-23.12
|
||
10
|
33
|
Пагін.
Його будова,
|
Лабораторні
дослідження5,6
будова пагона;
будова бруньки;
|
Дослідницький
практикум
Спостереження
за розвитком пагона з бруньки.
Опрацювати§ стор.
|
9.01-13.01
|
|
11
|
34
|
основні
функції (фотосинтез, газообмін, ріст,
випаровування води, транспорт речовин).
|
Дослідницький
практикум
Транспорт
речовин по рослині.
Опрацювати§ стор.
|
9.01-13.01
|
||
р
|
35
|
Різноманітність
та видозміни вегетативних органів.
|
Лабораторне
дослідження7
будова цибулини,
кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);
|
Опрацювати§ стор.
|
16.01-20.01
|
|
12
|
36
|
Розмноження
рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.
|
Дослідницький
практикум
Вегетативне
розмноження рослин.
Опрацювати§ стор.
|
16.01-20.01
|
||
13
|
37
|
Квітка - орган статевого розмноження.
|
Лабораторне
дослідження8
будова квітки;
|
Опрацювати
§ стор.
|
23.01-27.01
|
|
14
|
38
|
Суцвіття.
|
Опрацювати
§ стор.
|
23.01-27.01
|
||
15
|
39
|
Запилення.
|
Опрацювати
§ стор.
|
30.01-03.02
|
||
16
|
40
|
Запліднення.
|
Опрацювати
§ стор.
|
30.01-03.02
|
||
17
|
41
|
Насінина.
|
Лабораторне
дослідження9
будова насінини;
|
Дослідницький
практикум
Дослідження
умов проростання насіння.
Опрацювати§ стор.
|
06.02.-10.02
|
|
18
|
42
|
Плід,
поширення плодів.
|
Лабораторне
дослідження10
будова плода;
|
Опрацювати
§ стор.
|
06.02.-10.02
|
|
19
|
43
|
Поняття
про класифікацію рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
13.02-17.02
|
||
20
|
44
|
Міні-проект (за вибором):
Листопад.
Квіти
і комахи.
Рослини
мандрівники.
Рослини
хижаки.
|
Опрацювати
§ стор.
|
13.02-17.02
|
||
р
|
45
|
Узагальнення
вивченого по темі «Рослини ч.2»
|
Повторити
матеріал теми
|
20.02-24.02
|
||
12
|
Тема 4. Різноманітність рослин
|
|||||
1
|
46
|
Водорості
(зелені, бурі, червоні, діатомові).
|
Лабораторне дослідження11
Будова зелених нитчастих водоростей.
|
Опрацювати
§ стор.
|
20.02-24.02
|
|
2
|
47
|
Мохи.
|
Лабораторне
дослідження12
Будова моху.
|
Опрацювати
§ стор.
|
27.02-03.03
|
|
3
|
48
|
Папороті,
хвощі, плауни.
|
Лабораторне
дослідження13
Будова папоротей.
|
Опрацювати
§ стор.
|
27.02-03.03
|
|
4
|
49
|
Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля?
Викопні
рослини.
|
Опрацювати
§ стор.
|
06.03-10.03
|
||
5
|
50
|
Голонасінні.
|
Лабораторне
дослідження14
Будова голонасінних.
|
Опрацювати
§ стор.
|
06.03-10.03
|
|
6
|
51
|
Покритонасінні
(Квіткові).
|
Опрацювати
§ стор.
|
13.03-17.03
|
||
7
|
52
|
Покритонасінні
(Квіткові).
|
Опрацювати
§ стор.
|
13.03-17.03
|
||
8
|
53
|
Практична робота:
3.
Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
20.03-24.03
|
||
9
|
54
|
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла,
води, температури).
|
Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для
вирощування в певних умовах.
|
Опрацювати
§ стор.
|
20.03-24.03
|
|
10
|
55
|
Життєві
форми рослин.
Рослинні
угруповання.
|
Опрацювати
§ стор.
|
03.04-07.04
|
||
11
|
56
|
Значення
рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення
рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.
|
Опрацювати
§ стор.
|
03.04-07.04
|
||
12
|
57
|
Екскурсія
Різноманітність
рослин свого краю.
|
Опрацювати
§ стор.
|
10.04-14.04
|
||
р
|
58
|
Узагальнення
вивченого по темі «Різноманітність рослин»
|
Повторити
матеріал теми
|
10.04-14.04
|
||
9
|
Тема 5. Гриби.
|
|||||
1
|
59
|
Особливості живлення грибів.
|
Опрацювати
§ стор.
|
17.04-21.04
|
||
2
|
60
|
Особливості
будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
|
Лабораторне
дослідження15 Будова шапинкових грибів.
|
Опрацювати
§ стор.
|
17.04-21.04
|
|
3
|
61
|
Практична робота:
5.
Розпізнавання їстівних та отруйних грибів
своєї місцевості.
|
Опрацювати
§ стор.
|
24.04-28.04
|
||
4
|
62
|
Особливості
будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
|
Лабораторне
дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою
оптичного мікроскопа)
|
Опрацювати
§ стор.
|
24.04-28.04
|
|
5
|
63
|
Розмноження
та поширення грибів.
|
Опрацювати
§ стор.
|
01.05-05.05
|
||
6
|
64
|
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові
гриби; лишайники;
|
Опрацювати
§ стор.
|
01.05-05.05
|
||
7
|
65
|
сапротрофні
– цвільові гриби;
паразитичні
(на прикладі трутовиків та збудників мікозів
людини).
|
Опрацювати
§ стор.
|
8.05-12.05
|
||
8
|
66
|
Значення
грибів у природі та житті людини.
|
Опрацювати
§ стор.
|
8.05-12.05
|
||
9
|
67
|
Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини.
|
Опрацювати
§ стор.
|
15.05-19.05
|
||
1
|
68
|
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів
|
Повторити
матеріал теми
|
15.05-19.05
|
||
2
|
69
|
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів
Контрольна
робота №2
|
Повторити
матеріал теми
|
22.05-26.05
|
||
р
|
70
|
Екскурсія
Вивчення рослинних угруповань.
|
Повторити
матеріал теми
|
22.05-26.05
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар