Календарно-тематичне
планування
з біології
на 1-2 семестр 2016-2017 н. р.
вчителя І
категорії сш №62
м. Дніпропетровська
Поліщук Наталії Ігорівни
7 клас
1
|
1.09-2.09
|
Тварина – живий
організм
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
2
|
1.09-2.09
|
Відмінності
тварин і рослин від грибів. Особливості живлення тварин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
3
|
5.09-9.09
|
Будова
тварин: клітини, тканини
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
4
|
5.09-9.09
|
Будова тварин: органи та системи органів
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
ТЕМА 1.
Різноманітність тварин.
|
||||
5
|
12.09-16.09
|
Поняття про
класифікацію тварин. Різноманітність
тварин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
6
|
12.09-16.09
|
Кишковопорожнинні
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
7
|
19.09-23.09
|
Кільчасті
черви
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
8
|
19.09-23.09
|
Членистоногі
: Ракоподібні
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
9
|
26.09-30.09
|
Членистоногі
: Павукоподібні
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
10
|
26.09-30.09
|
Членистоногі :
Комахи
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
11
|
3.10-7.10
|
Членистоногі :
Комахи. Типи розвитку комах
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
12
|
3.10-7.10
|
Членистоногі :
Комахи з неповним перетворенням
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
13
|
10.10-14.10
|
Членистоногі
: Комахи з повним перетворенням
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
14
|
10.10-14.10
|
Молюски:.
Черевоногі та двостулкові молюски
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
15
|
17.10-21.10
|
Молюски:.
Головоногі молюски
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
16
|
17.10-21.10
|
Паразитичні
безхребетні тварини. Паразитизм
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
17
|
31.10-4.11
|
Паразитичні
безхребетні тварини. Паразитичні черви
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
18
|
31.10-4.11
|
Паразитичні
безхребетні тварини. Паразитичні членистоногі
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
19
|
7.11-11.11
|
Риби. Особливості
будови та життєдіяльності Риб
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
20
|
7.11-11.11
|
Риби.
Кісткові риби
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
21
|
14.11-18.11
|
Риби. Хрящові
риби
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
22
|
14.11-18.11
|
Амфібії
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
23
|
21.11-25.11
|
Рептилії
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
24
|
21.11-25.11
|
Птахи. Особливості будови та життєдіяльності птахів
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
25
|
28.11-2.12
|
Птахи.
Різноманітність птахів
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
26
|
28.11-2.12
|
Птахи.
Основні групи птахів, їх значення та охорона
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
27
|
5.12-9.12
|
Ссавці.
Особливості будови та життєдіяльності Ссавців
(першозвірі, сумчасті)
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
28
|
5.12-9.12
|
Ссавці.
Різноманітність плацентарних Ссавців : комахоїдні, рукокрилі, гризуни,
зайцеподібні
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
29
|
12.12-16.12
|
Ссавці.
Різноманітність плацентарних Ссавців : хоботні, парнокопитні, непарноркопитні
|
Опрацювати
§ стор
|
|
30
|
12.12-16.12
|
Ссавці.
Різноманітність плацентарних Ссавців: хижі, ластоногі, китоподібні, примати
|
Опрацювати § стор
|
|
31
|
19.12-23.12
|
Урок – узагальнення з теми : «Різноманітність
тварин»
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
32
|
19.12-23.12
|
Підсумкова контрольна робота №1
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
ТЕМА 2.
Процеси життєдіяльності тварин.
|
||||
33
|
9.01-13.01
|
Особливості
обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Типи травних
систем
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
34
|
9.01-13.01
|
Дихання та
газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення
процесів дихання для вивільнення енергії в клітині
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
35
|
16.01-20.01
|
Транспорт
речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні
функції
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
36
|
16.01-20.01
|
Виділення, його
значення для організму. Органи виділення тварин
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
37
|
23.01-27.01
|
Опора і рух.
Види скелетів. Значення опорно – рухової системи
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
38
|
23.01-27.01
|
Два типи
симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин.
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
39
|
30.01-03.02
|
Покриви тіла
тварин, їх різноманітність та функції
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
40
|
30.01-03.02
|
Нервова
система, її значення та розвиток у різних тварин
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
41
|
06.02.-10.02
|
Органи чуття,
їх значення
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
42
|
06.02.-10.02
|
Розмноження
та його значення.
Форми
розмноження тварин
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
43
|
13.02-17.02
|
Статеві клітини
та запліднення
|
Опрацювати
§
стор.
|
|
44
|
13.02-17.02
|
Розвиток
тварин. Типи та значення. Ембріональний розвиток
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
45
|
20.02-24.02
|
Розвиток
тварин . Типи після зародкового розвитку
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
46
|
20.02-24.02
|
Розвиток
тварин ( із перетворенням та без перетворення). Прямий і непрямий розвиток
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
47
|
27.02-03.03
|
Періоди та
тривалість життя тварин
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
48
|
27.02-03.03
|
Урок – узагальнення з теми «Процеси життєдіяльності тварин»
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
ТЕМА 3.
Поведінка тварин.
|
||||
49
|
06.03-10.03
|
Поведінка
тварин у природі та методи її вивчення.
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
50
|
06.03-10.03
|
Вроджена і
набута поведінка
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
51
|
13.03-17.03
|
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
52
|
13.03-17.03
|
Форми
поведінки тварин ( дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна,
батьківська, територіальна, соціальна поведінка).
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
53
|
20.03-24.03
|
Типи угрупувань
тварин за К. Лоренцем
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
54
|
20.03-24.03
|
Ієрархія у
групі. Комунікація тварин
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
55
|
03.04-07.04
|
Ієрархія у
групі.
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
56
|
03.04-07.04
|
Комунікація
тварин
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
57
|
10.04-14.04
|
Еволюція
поведінки тварин, її пристосувальне значення
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
58
|
10.04-14.04
|
Урок – узагальнення з теми «Поведінка тварин».
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
ТЕМА 4.
Організми і середовище існування.
|
||||
59
|
17.04-21.04
|
Поняття про
популяцію, екосистему та чинники середовища.
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
60
|
17.04-21.04
|
Ланцюги
живлення та потік енергії. Взаємозв`язок
компонентів екосистеми. Співіснування організмів в угрупуваннях
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
61
|
24.04-28.04
|
Вплив людини та
її діяльності на організми.
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
62
|
24.04-28.04
|
Екологічна
етика
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
63
|
01.05-05.05
|
Червона Книга
України
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
64
|
01.05-05.05
|
Червона Книга
України
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
65
|
8.05-12.05
|
Природоохоронні
території
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
66
|
8.05-12.05
|
Природоохоронні
території
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
67
|
15.05-19.05
|
Узагальнюючий урок з теми « Організми і
середовище існування
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
68
|
15.05-19.05
|
Контрольна робота №2
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
69
|
22.05-26.05
|
Узагальнення і
повторення вивченого матеріалу.
Подібність у будові живих організмів –
свідчення єдності живої природи
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
70
|
22.05-26.05
|
Узагальнення і
повторення вивченого матеріалу.
Подібність у будові живих організмів –
свідчення єдності живої природи
|
Повторити
вивчений матеріал з теми
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар